Зазвичай ми робимо свої виїзди наприкінці місяця, але… важка ситуація на фронті вимагала якнайшвидше зібрати необхідне і вирушити в дорогу.
На певних ділянках фронта ворог дуже активно почав використовувати FPV дрони. Окрім позицій на нулі він активно працював по шляхам логістики, ротації і дуже багато уваги приділяв і приділяє нашим медикам і евакуаційним бригадам. Глибина роботи ворожих FPV стала суттєво заважати навіть переміщенню до стабіків від ППД.
Не пройшло і тижня з нашої січневої поїздки як ми отримали 2 термінових запита на поставку РЕБ для евакуаційних бригад.
На щастя ми займались вивчанням цього питання вже десь півроку, тому усі підготовчі моменти були пройдено, усі документи підписанні і погодженні. З фінансуванням нам як завжди допомогла СК ІНГО та звичайні люди які нам задонатили (сума).
Рахунок - оплата - прийом-передача-загрузка і ми в дорозі.
Точки нашого маршруту
Київ - Харків - Ізюм - Дружківка - Константинівка - Покровськ - Оріхово - Запоріжжя - Київ
Окрім РЕБів ми завантажили медицину та деякі прикольчики які нам надала пані Тетяна, ще до цього ми вирішили відвідати нашого колегу і привезти йому полегшені плити для бронежилету (плити ми з моїм колегою придбали за власний кошт).
Додатковою ціллю поїздки було спілкування та збір інформації щодо ситуації з дронами і РЕБами на різних ділянках фронту. Нам дуже важливо було почути від тих хто працює з цим і стикається з цим кожного дня про їх досвід, ситуації, проблеми, робочі рішення.
Незважаючи на те що начебто було мало точок - все одно наша поїздка зайняла у нас 2,5 доби. В першу чергу це пов'язано з тим що ми приділили окрему увагу спілкуванню по турбуючих питаннях (дрони та реби). Ну і саме жорстке, друге - це дорога, а точніше якість дорожнього покриття. Там де 2 тижні тому ми могли їхати 100-120 км за годину, тепер ми їхали 20-60. Не зважаючи на всі ці обставини ми все ж так все встигли, встигли до кожного місця ночівлі до початку комендантської години. На машину не дивився, стремно 😊 поїду на СТО 😊
Резюме поїздки:
Треба більше спілкуватись з людьми на фронті - це не лише важливо для розуміння потреб, це ще дуже важливо для наших воїнів. Саме під час таких розмов вони розуміють що їх хочуть почути, розібратись і допомогти. Повірте їм є про що розповісти враховуючи їх досвід, є їхній біль який вони хочуть щоб почули. Так я розумію що є телефон, месенджери там усілякі але живе спілкування, очі в очі, воно дуже цінне. Коли наших захисники бачать що до них приїздить цивільний, з тилу, поговорити, невзираючи на небезпеку… Для них це дуже цінне.
Єдине з чим в плані постачання в ЗСУ все гаразд так це з їжею. Там де ми буваємо їжі овер багато :). Але з забезпеченням інших речей проблемки все ж таки є. До прикладу - ми нашому колезі привезли нові плити для бронежилету, він замінив ЗСУшні плити 4 класу на новий 6 класу і окрім того що клас захисту став кращим так і вага його жилету зменшилась майже на 4 кг, а повірте це дуже суттєво якщо ти в ньому працюєш цілий день.
Планування поїздки це дуже рандомна штука. Будьте готові для змін і закладайте додатковий час. По нашому досвіду при довжині маршрути в 1800 км, треба закладати пів дня до загального розрахункового часу дороги.
Ретельно обирайте постачальників технологічної продукції. Особливо звертайте увагу на технічні параметри того що потрібно! Пропозицій начебто багато, а працюючих речей дуже і дуже мало. Тому звертайте увагу на сертифікацію продукції, а саме головне збирайте інфу від тих хто фактично використовує ці засоби.
Працюємо далі!
В січні я викладав відео, з прогнозом про тяжкі 1,5-2 місяці, нажаль цей прогноз стає реальністю. Нажаль для цього є всі необхідні чинники, а саме:
Політичні потреби путлера (в березні) його "вибори" треба щось принести своїм виборцям. І для цих потвор ціль виправдовує будь які жертви….
Активна робота політичної рашиської агентури як в Європі так і в Америці - як результат проблеми з відповідними рішеннями та санкціями
Реальність - проблеми з постачанням БК від партнерів та наявність комплектуючих для зброї у рашистів
Відсутність системно побудованих інженерно фортифікаційних споруд. В ЗМІ кричать що щось там будують, але я не зустрічав ІФС в тих місяцях де ми періодично їздемо.
Проблеми з особовим складом: як і з кількістю так і з якістю. Про якість тут питання не про мотивацію і бажання, а про наявність відповідних знань та вмінь які доведені до відповідного рівня. З кількістю людей в ЗСУ проблема є і нічого тут не скажеш.
Допомагайте, підтримуйте, розвивайте, вчиться!
З повагою,
Сергій Джевага
:)
コメント