top of page
  • Фото автораSergey Dzhevaga

Січень 2024


Особливості цієї поїздки:

  • Перша подорож на бусі, який я придбав в грудні 2023 року

  • 600 000 грн, приблизна суму допомоги яку ми везли у січні

  • Важка дорога

  • Людські відносини у всій своїй красі.

 

Бус




Враховуючи велику кількість підрозділів і велику кількість потреб ми вже не вміщались в одну машину, а поїздки двома машинами не є доцільними з точки зору витрат. Тому на при кінці року ми порадились з родиною, зібрали наші заощадження і придбали мікроавтобус. Ну і виходячи з того що бус 2006 року, першим ділом ми поїхали на сто. Спочатку поїхали на офіційне СТО сподіваючись на професіоналізм та порядність. По результатам діагностики ми отримали рахунок на 300к, певний перелік робіт та матеріалів. Але нажаль певні питання які ми озвучили майстру навіть не були діагностовано, а деякі озвучені нами проблеми були оцінені дуже поверхнево…  Слава Богу є друзі та знайомі - усі те що було озвучено фірмовим СТО ми змогли зробити за 100к грн, та навіть ми за цю суму зробили більше. Залишились певні речі які треба зробити по бусу але то вже згодом, бо не є критичним.

 

Допомога




Загальний список потреб для військових був доволі великим:

  • Медицина (аптечка симптоматична)

  • Медицина госпітальна

  • Дрони

  • Ноші волокуші

  • Спарені батареї для дронів

  • Медичний інструментарій

  • Рації

 

Дякуючи СК ІНГО яка надала 90% необхідної суми ми змогли придбати все необхідне для нашої поїздки. Окремо хочу відзначити що один з  наших учасників фонду святкуючи свій день народження звернувся до своїх друзів з проханням замість подарунків задонатити на наш фонд. За допомогою цієї ініціативи ми змогли зібрати ще 60к грн., що насправді дуже круто для нашого фонду.

 

Особлива подяка СК ІНГО, усім донорам і Андрію Семченко за його день народження і його ініціативу :). Окрема подяка пані Тетяні, яка не відпускає нас в дорогу без смачненького для хлопців на віддалених блокпостах (яким ми завжди привозимо щось смачненьке) або корисного що ми передаємо військовим (вона зі своєю спільнотою завжди має щось з медицини).

 

 

Дорога




Дорога дійсно вийшла важкою, з'явилась велика кількість ям тому швидкість в деяких ділянках була дуже мала. Окрім того погода була дуже мінлива, то сухо, то дощ то сніг… Цього разу майже на кожному блок пості ми зупинялись що теж повпливало на нашу швидкість. Ну і в підсумку замість 2 діб, наша поїздка зайняла майже 3 доби. Тепер поїздки будемо планувати по іншому, так як ми працюючі волонтери )))) нам ще і на роботу треба ))) бо від якості і результатів нашої роботи суттєво залежать і можливості нашого фонду. Якщо ми раніше встигали проїхати по нашому звичайному маршруту за 2 доби, то тепер ми будемо їздити двічі на місяць поділивши наш маршрут.

 

Людські відносини




Не дуже хочу вдаватись в подробиці того що сталось з нами в цю останню поїздку, але скажу про резюме інциденту. Якщо виникають якісь проблеми, скажемо так з певними службами, залишайтесь людиною і намагайтесь вирішити Ваші питання нормально і адекватно. Нормальні люди все зрозуміють і Вам допоможуть. Нажаль ми живемо в такі часи що деякі норми і ініціативи держави суперечать здоровому глузду, службовці мають їх виконувати навіть розуміючи їх абсурдність… І саме в таких випадках Ви можете вирішити Ваші питання нормальним спілкуванням.

Також в цю поїздку ми бачили приклади цивільних людей які знаходячись в важкій ситуації (в сірій зоні) вже два роки замість того  щоб об'єднатись і допомагати один одному навпаки враждують. Дивно таке бачити але нажаль воно є. Просто там на сході воно зразу кидається в очі. Але ж ви розумієте що і тут в тилу є таке ж саме, просто ми його не помічаємо або робимо вигляд що не помічаємо.

 

Дуже прикро що серед цивільних і тих хто знаходиться в тилу проблеми та потреби фронту десь дуже далеко і для них важливіше жити звичайним життям. Прикро але факт.

 

Ще раз дякую:

СК ІНГО та співробітникам

МЦ ІНГО та співробітникам

І усім-усім хто долучається до роботи нашого фонду.

Низький Вам уклін Від мене особисто.

З повагою,

284 перегляди0 коментарів
bottom of page